Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 13 februari 2011

Västerås!

Då är vi hemma efter en dag i Västerås. Mycket trevligt! God mat och massa bus från Ilona :o).
Gos med morfar
Nu är vi trött. Ilona somnade i bilen på en gång. Jag tror knappt vi hann lämna Barkarö innan hon sov :o).
Men en ny vecka har vi framför oss :o).
* Måndag: Det brukar vara min lediga dag, men jag ska in och jobba en sväng. Kommer istället vara ledig fredag. Sen är du ju alla hjärtans dag :o).
* Tisdag: Kvällsmöte
* Torsdag: Då är det min och Henriks dag. Vi firar 10 år tillsammans....ojoj...vad tiden går fort :o).
* Fredag: Jag och Ilona är lediga.
* Lördag: Stallet
Nu ska Ilona hoppa i badet och sen blir det solsidan ikväll. Såg på reklamen att det kommer bli ett mycket roligt avsnitt :o).
Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer: