Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 5 november 2010

Frisyr!

Nu är jag nyklippt och fått fin färg i håret :o). Kommer inte lägga ut nå bild ännu, är osminkad. Bild får komma sen när man ser lite normal ut :o). Men jag kan beskriva frisyren.

Jag har sparat längden i nacken, (känns ovanligt med långt hår). Sen har jag gjort sidecut på höger sida. Alltså mycket kortare på höger sida och längre på vänster. Jag kan ta de mesta håret åt sidan och rufsa till det. SÅ SNYGGT! Punkarstil från 80-talet :o).
Färgen är mörk violett med röd/bruna toner i luggen och i nacken. Är riktigt nöjd. Och det känns skönt igen att vara mörkhårig. Det trivs jag allra bäst i. Såg inte ens ovanligt ut att jag bli mörkhårig igen.

Nu ska jag gosa med Ilona och Henrik. Bild kommer nog imorgon på håret.

Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: