Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 29 november 2010

Spännande vecka!

Ny vecka har vi framför oss. Rätt så spännande faktiskt :o).

* Måndag och tisdag = plugg.
* Idag har sotaren varit här oxå och stört mig mitt i pluggandet. Men nu är det fint i skortstenen.
* Onsdag ska jag sitta på planeringsdag för lagledare hela dagen.
* Torsdag blir det mycket spännande och roligt. Då ska jag gå på ett chefsmöte där jag ska berätta om att arbeta med photostory med barn. Ett program som jag använder mig av i min utbildning nu. Jag ska visa dom filmer jag har gjort och prata lite runt detta. Sa jag att det är för 50-60 pers? Lite pirr i magen har jag allt :o). Men så kuligt :o).
* Torsdagkväll är det kvällsmöte oxå. Så det blir en lång dag på torsdag. Kommer nog vara helt slut.
* Fredag slutar jag tidigt. Så det var lite skönt faktiskt.
* Sen får vi hoppas på att det blir stallet tisdag och lördag. Känner mig lite bättre idag. Mer rörlig än jag har varit i helgen. Men jag får så ont i ryggen när jag rör mig för mycket. Kanske lite tur att jag ska sitta i många möten den här veckan. Så slipper jag springa i barngruppen så mycket.

Höres senare!

Inga kommentarer: