Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 25 november 2010

Jag vann!!

Kom ni ihåg att jag hade en kampanj med tandkräm från buzzador?

Det var oxå en fototävling där man skulle skicka in en buzzbild. Jag fotograferade då min goa kollega Maggan i personalrummet på jobbet. Vi gjorde bara en flumbild, där hon håller en koppkaffe i en hand och tandkräm i andra.

Fick mail idag om att jag har vunnit den fototävlingen....Tjohoo!! Mitt pris skulle snart skickas ut. Undra vad det kan vara för något?? Så nyfiken!! Självklart kommer jag att dela priset med Maggan. Ska kanske ta mer kort på henne i fototävlingar..hmmm???

Nu hoppas jag att jag har vunnit nåt STORT :o). Håll tummarna, jag återkommer när jag har fått priset.

Det roligt att vara med i Buzzador, bara att säga till om ni oxå vill bli buzzadorare :o).

1 kommentar:

Maggan sa...

Men jag ville ju se kortet ju ;)...det vinnande konceptet. Du är snäll du som delar. Kram , ses i mor´n.