Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 15 november 2010

Veckan!

Ny vecka framför oss.

*Har pluggdag måndag, tisdag, onsdag den här veckan. Mycket att göra, så denna vecka tänkte jag jobba på ordentligt så det mesta är klart. Allt ska lämnas in den 29 november, och det är rätt så stora omfattande uppgifter som tar lite tid. Men det fixar sig nog. Idag kommer jag nog kunna lämna in en uppgift i alla fall :o).

* Ikväll är det oxå kvällsmöte på jobbet. Så det blir att åka in till stan då.
* Tisdag ska Ilona gå på teater med sin förskola. Det är lillateatern här i Uppsala som ska spela Guldlock och de 3 björnarna. Hennes första teaterbesök :o). Får höra sen då om hon tyckte det var roligt :o).
* Sen är det stallet tisdag och lördag. Iförsig får jag se om det blir ridning imorgon. Har så ont i halsen och börjat småhosta lite. Känner att jag inte är helt 100 i kroppen. Hoppas att jag inte blir sjuk.

Nu ska jag sätta fart här hemma.
Höres senare!

Inga kommentarer: