Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 28 november 2010

Pepparkaksbak!

Hade ju lovat Ilona att baka pepparkakor idag. Det var ju innan jag ramlade av hästen :o) Men har man lovat så har man :o).

Så på förmiddagen bakade vi pepparkakor. Eller Ilona var nog mest intresserad av att äta deg, men några pepparkakor gjorde hon i alla fall :o).


Snygga va? Ilona har valt formarna och jag har tryckt ut :o).
Det var ju tänkt att jag skulle göra lite mera adventsfint här hemma. Men det får vara nu. Kan inte röra mig så mycket. Har fortfarande så ont i ryggen och ont i axeln har inge kraft i höger arm. Så typiskt! Sov så dåligt i natt, vaknade varje gång jag rörde mig i sömnen. Så jag fick ta en ipren och då kunde jag sova lite bättre.
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila lite. Snart börjar Stockholm horse show. Jag brukar åka dit varje år, men detta år blev det inget. Men nu får jag njuta av showerna på TV i stället.

Inga kommentarer: