Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 2 november 2010

Stallet!

Då är man hemma från stallet. Red på Aigle idag och vi red mycket skänkelvikningar och ökningar. Aigle var lite bråkig, han såg spöken längst en kortsida. Vet inte vad han var rädd för, han hörde väl något. Men han for in till mitten några gånger. Sen vart han lite slö för skänkeln i skänkelvikningarna så jag la till spöt några gånger och då vart han super sur på mig och försökt kicka av mig. Härligt att få träna sin balans ibland :o). Men sen fick vi bra energi så vi fick till några snygga skänkelvikningar och fina ökningar. Aigle tyckte nog att det var skönt att få sträcka på sig lite och trava på. Han vart så himlans trött när jag kortade honom så. Han är ju ändå bara 5 år.

Nu ska jag käka kvällsmacka och sen hoppa i säng.

Inga kommentarer: