Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 10 januari 2011

Godkänd!

Idag har vi som sagt haft vår redovisning på det PM som jag och min grupp har suttit och skrivit ihop. Allt gick jätte bra och vi fick veta direkt att vi är godkända. Underbart skönt! Nu ska jag bara vänta på godkänt från en annan uppgift sen har jag mina 15p....Tjohooo!

Vi slutade lite tidigare så jag stack till mitt jobb. Vi har ju studiedag idag, det är första gången som jag inte är med på en studiedag. Vill ju oxå vara med och planera lite för terminen. Men jag hann dit till sista timmen så jag fick vara med en liten stund.
Imorgon är det min sista skoldag. Känns lite tråkigt för det har varit en sådan inspirerande och rolig kurs. Samtidigt som det känns skönt och man vill nu bara vara i barngruppen och göra allt som man har lärt sig :o).

Ilonas förskola har oxå haft studiedag, så Henrik och Ilona har varit hemma hela dagen och myst. Dom hade gått långpromenad i skogen. Låter så härligt.

Ska gosa med Ilona nu, sen ska jag sätta mig i lite jobbpapper. Fast bara en lite stund sen får det bli soffan.

Ses imorgon!

Inga kommentarer: