Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 2 januari 2011

Lata dagar!

Händer inte så mycket här hemma nu. Vi bara latar oss hela dagarna. Rätt så skönt :o).
Imorgon börjar allvaret igen. Då är det mina sista pluggdagar hemma, måndag och tisdag. Ska göra klar den sista uppgiften som ska in på tisdag och imorgon ska jag åka till Märsta och träffa min arbetsgrupp. Vi ska redovisa vårt arbete måndag den 10jan så vi ska prata ihop oss göra klart det sista i vårt arbete. Så imorgon blir det även förskola för Ilona efter julledigheten. Hon ska byta avdelning nu, så vi får se hur det ser ut när vi kommer. Ny hylla och allt ska hon få :o).

På förmiddagen har vi slängt ut julgranen- Även om jag älskar julen och har längtat massor så är jag nu trött på den efter nyår. Vi har ju firat allt, så jag har rensat på tomtar, julgran och adventsljusen. Jag sparar stjärnorna i fönstret och minigranar en vecka till. Vill ha lite mysljus kvar. Sen åker vårgardiner och massa tulpaner fram :o). Och då börjar längtan till VÅREN.
Lägger ut en liten filmsnutt där Henrik och Ilona spelar gitarr + några danssteg.

Vi får höras senare!

Inga kommentarer: