Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 20 januari 2011

Lite shopping!

Lindex har fått så fina muminkläder, så jag var tvungen att köpa lite fint till Ilona :o).


Lila muminbyxor

3-pack strumpor
Sååå fin tunika
Tajts
Blev oxå en gul vindfleece från polarn o pyret på rea. Perfekt till våren sen.
Jag tror jag håller på att bli förkyld. Nyser hela tiden och känner mig täppt. Jaja...bättre det än magsjuka om jag nu ska vara sjuk. Så nu blir det mys i soffan med min prinsessa och sen börja fundera ut middagen.

4 kommentarer:

EVelina sa...

trstar!!!

Evelina sa...

Men vilka fina saker ni shoppat!! Måste nog ta en tur till Lindex snart...Men jag väntar ju även på ett stort Meandi paket, ska bli så spännande att se denna kollektion =) Kram kram

Maria sa...

Det blev på Axelina, inte långt ifrån er! Kändes jättebra där, trotts att vi bara var där 20 min!

Maria sa...

Ja, just det!