Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 29 januari 2011

Härlig ridning!

Har varit i stallet på förmiddagen och ridit Ross. Min nya lilla kärlek i stallet :o) (Men pimpim står fortfarande högst på min lista). De var ett hårt ridpass idag. Var helslut i kroppen. Men vi red mycket tempoväxlingar där vi skulle minska och öka takten jätte mycket. Ross var super duktig och vi stod nästan på stället och travade. Sen gjorde han fina ökningar. Vi tränade på snabba reaktioner hos hästen. Därefter gjorde vi lite öppna och skänkelvikningar. Nu längtar jag tills vi ska hoppa. Sista jag hoppade Ross så vet jag inte hur mycket stil det var i skutten, då vi för det mesta hoppade jämfota över hindren. Men han har nog lärt sig sen sist.

Nu blir det lata lördagen. Med massa gott att äta och bra film.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: