Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 26 januari 2011

Tandläkare & catfight!

Efter jobbet idag åkte jag till tandläkaren för att polera mina tänder. Jäklar vad jag blöder ur munnen. Fick första bedöva munnen genom att gurgla någon vätska. Sen skrapa hon rent tänderna och sen polera, kändes som jag hade 1 kg grus i munnen efter poleringen. Men nu känner man sig ren om tänderna. Ilar bara en del, men det ska gå över. I april ska jag göra en till behandling.

När jag kom hem var det massa gos med prinsessan. Hon har varit i sitt första slagsmål idag på förskolan....hmmm...trevligt. Nädå, det var inte så farligt men hon har tre fina rivmärken på kinden. Ilona har suttit och berättat om hela catfighten, bula i pannan och att dom vart osams när dom skulle dansa :o). Jaja...tur att dom är så gulliga småskitarna. Sen vet jag inte hur mycket Ilona har bidragit med. Men det löste sig nog på förskolan. Jag frågade om hon hade sagt förlåt och det hade hon. Det var ju tur det :o).
Rivmärken på kinden (syns lite svagt)
Nu ska jag sätta mig ner och titta igenom me&i nya kläder. Mycket fint är det som vanligt :o)

4 kommentarer:

Ler sa...

Jaha det var polering du skulle göra.. haha det har jag oxå gjort jo visst är man fin efteråt alldeles "grusug" var va du ´å gjorde detta.. jag vill gå igen.

Ilona som verkar så snäll och lugn så tror jag inte att det var hon som började catfighten... klart man måste få försvara sig ellerhur :-)
kollade på nya Me&I men tyckte inte att det var något för killar som vanligt :-/
Kram

Mormor sa...

Vilken liten sötnos i profil

Anonym sa...

Haha, YOU GO LILLFISEN!! Ilona kommer klara sig bra ute i stora stygga varlden. Tydligt att hon bras pa faster - jag dunkade ju pa Henrik ratt rejalt nar vi var sma, hehe...

Anonym sa...

Ps. Linda, hon ar otroligt lik dig pa den har bilden! (forutom rivmarkena da, haha)