Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 18 januari 2011

Statistik!

Det är roligt att gå in på ens statistik på bloggen för att kolla in er läsare. Jag kan se vilka ni är och jag kan titta på det mest populära inläggen. Just nu är det Henrik och Ilonas bajshumor som är populärast att läsa :o). *Haha*.

Jag har även läsare från andra länder:
Sverige
USA
England
Kanada
Norge
Nederländerna
Ryssland
Tyskland
Indien
Thailand
Kroatien
Singapore
Danmark
Finland

Jag kan dessutom se vilken adresslänk som är min största besökare......Vet ni vem det är?? JO.....MAIGIZ. Men om det är Maggan som är inne hos mig flera gånger eller om det är många som går till mig genom hennes blogg vet jag inte.

Jag tycker om er läsare och ni är så välkomna in till min blogg för att läsa :o).

2 kommentarer:

Maggan sa...

Haha....jag vann!!

Vickan sa...

Kul att se vart alla är ifrån :-)

Svårt att vara anonym på nätet!

Kram!