Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 15 januari 2011

Magsjuka!

Ja, här går det magsjuka. Ilona har kräkts två gånger. Stackars min lilla tjej. Då är det bara att vänta tills man själv blir drabbad. Hoppas, hoppas jag klarar mig. Jag och Henrik har tagit vipepparkorn nu och dricker cola. Får se om huskurerna funkar :o).
Trött och avslagen tjej. Har nyss kräkits och fått nya kläder. Sitter och tittar på Musse pigg.
Har i alla fall varit i stallet på förmiddagen. Red på underbara Pimpim. Vi red skänkelvikningar, därefter halt, rakrikta och rida rakväg. Hästarna skulle gå ner direkt i halt från trav och fram i trav snabbt igen. Pimpim var super lyhörd och lyssnade på skänkeln super. Sen arbetade vi lite med utåtställda och inåtställda hästar. Här kämpade Pimpim emot en del, tyckte det var super jobbigt. Men jag tycker ändå att han vart mjuk och fin i kroppen tillslut.

Nu ska jag gosa med min sjukling lite.

Inga kommentarer: