Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 januari 2011

Julen borta!

Nu har jag städat bort hela julen :o). Upp med mina fina plommonfärgade gardiner och kuddar. Blir så snyggt mot allt vitt. Känns lite tomt i fönstren bara, stjärnorna är bort. När huset var städat drog jag in till gränby för lite shopping. Fick presentkort i julklapp av Micke och Emelie på Gina :o).

Så TACK Micke och Emelie för kläderna :o).
Det blev en rosa kofta.
Och skinny leg jeans
Sen blev det lite shopping till Ilona från Lindex.
Strumpor till Ilona från H&M
Hello Kity strumpor till mig från H&M
Köpte en ny baddräkt till Ilona. Hon har vuxit ur sina andra badkläder. Tänkte nu när vi ska vara lediga på måndagar kanske vi kan passa på att bada en del på fyrishov.
Så söt i ryggen.
Köpte oxå med mig tulpaner hem. Plommonlila såklart :o).

Nu blir det att lata sig resten av eftermiddagen/kvällen. Det blir att mumsa tacos och glo på TV :o).

1 kommentar:

Vickan sa...

Oh,tulpaner!
Måste inhandlas i detta hem också :-)!