Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 13 januari 2011

Härlig start!

Usch...vilken stressig morgon jag fick. Försov mig imorse. Jag gör det mycket sällan, och det är så jobbigt när man får stressa. Jag vill gå upp i tid äta frukost i lugn och ro....Men inte denna morgon. Jag hade ställt klockan på 6. Men jag måste ha stängt av klockan i sömnen, för jag har inge minne av att klockan har ringt. Jag vaknar i alla fall kl.7.15, jag börjar jobba kl.7.30. Det var bara slänga på sig kläderna. Henrik hjälpte mig skrapa bilen, så jag kom iväg snabbt. Kl.7.45 var jag på jobbet. Puhuuu.....svettigt var det. Fick ta en macka på jobbet stående innan jag skulle ut med alla barnen. Men i övrigt har dagen var bra :o).

Ilona har haft en bra dag på sin förskola. Ilona verkar ha slutat sova på förskolan nu. Hon somnar inte längre, så nu får hon ligga på "storvilan". Dom ligger på madrasser, med en pedagog som läser böcker för barnen. Hon ligger blixtstilla på sin madrass och lyssnar. Men jag fick höra idag att hon håller koll på de andra som ligger på madrasserna. Så fort någon pratar så är hon där och säger "TYST, INTE PRATA". Barnen får knappt säga pip för henne. Hon är hård vår lilla tjej :o).

Nu ska jag vika lite tvätt. Återkommer senare med lite film på Ilona när hon dansar :o).

Inga kommentarer: