Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 24 januari 2011

Veckan!

Ny vecka har vi. En rätt så lugn och rolig vecka :o).

* Måndag: Vi är LEDIGA!! Jag och Ilona ska åka till Lena, Rio o Zid för att leka :o).
* Onsdag: Jag ska till tandhygenisten för att flourborsta mina tänder. Jag hade ett par småhål som inte var någon idé att laga. Men om jag flourborstar dom så kanske de försvinner och jag slipper framtida stora hål.
Dessutom släpper Me&i sin vårkollektion. *LÄNGTAR*
* Lördag: Stallet

Ja det är väl det som jag vet händer. Blir vädret fint till helgen så planera vi att åka till fjällnora för att grilla korv. En riktigt friluftsdag ska vi ha :o). Någon som vill hänga med?

Nu ska jag plocka och dona lite här hemma. Sen blir det att göra sig iordning för lekdejt. Undra om jag kan få Lena att klippa mig lite ;o)? Återstår att se :o).

Bilder kommer senare från vår dag.

1 kommentar:

Anna Wahlström sa...

Om vi fortfarande har två bilar så är nog jag och Felizia pigga på att följa med :-)