Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 13 maj 2011

Bloggproblem!

Min blogg har legat nere under dagen. Men nu fick jag tillbaka den. De två senaste inläggen fattas, men de skulle komma snart. Så hoppas snart att min blogg blir helt återställt. Man blir lite handikappad när bloggen inte funkar......Jobbigt ju :o).

Nu är det helg........Det kommer att bli en mycket rolig helg. Imorgon ska jag på den årliga schlagerfesten hos Maigiz.......Det var ju en rysare igår....Fy bubblan vad nervös jag var. Men underbart roligt att Sverige är i final.
På söndag ska vi åka ner till Västerås för att fira pappas födelsedag. Han fyller igentligen år imorgon.....Men eftersom jag vill gå på schlagerfest så får pappsen firas på söndag istället :o).

Nu blir det TV och soffläge.

Inga kommentarer: