Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 15 maj 2011

Partypics + Västerås!

Åååå...så härligt att SVERIGE kom 3:a på Eurovision. Var riktigt spännande där ett tag när Sverige låg i ledning. Men det var inte som jag hade tippat topp 3 på finalen. Jag trodde det skulle bli 1: England 2:a Irland 3:a Ungern. Dessutom var det en super rolig fest, som det är alltid hos familjen Munther :o)

Har snott lite partykort från Maggans blogg. Självklart glömde jag bort att ta bilder från min kamera.


Varje schlagerfest så hittar Maggan på ett pyssel. Denna gång skulle vi göra schlagerglasögon.


Jag och Karin dansar loss till Irlands låt :)

Redo för att Heja på Sverige Världens bästa Maggan
Kom hem kl.3, som tur var fick jag en sovmorgon till kl.9.30. Sen var det att hoppa in i bilen och åka till Västerås för att fira pappas födelsedag :o)

Ilona har gjort sig klar för att åka till mormor och morfar :o)

När vi kom till Västerås åkte vi inom ElGiganten för att säga Hej till min kära bror :o)
Jag försöker få mormor att blogga, men det gick inte så bra. När jag sa att hon skulle använda musen, så frågade hon "vems mus"....OMG!!

Min fina mormor och jag


Ilona och morfar

Födelsedagsbarnet med världens godaste tårta: Blåbärstårta

Nu ligger prinsessan och sover och jag själv är så trött så att ögonen går i kors. Men det blir nog lite TV nu. Zappar mellan Hockey och Bigbrother :o).

Inga kommentarer: