Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 26 maj 2011

Tävling!

Nu tänkte jag ha en liten tävling på bloggen :o).

Jag är med i en ny kampanj för BUZZADOR.
Absolut torr får man nu chans att testa. Absolut torr är en antiperspirant som håller huden fri från svett och dålig lukt upp till 7 dagar.

Jag har 6st förpackningar att lotta ut. Vill du få en chans att prova denna produkt, så maila mig på birkelund.linda@gmail.com. Du behöver bara skriva ditt namn i mailet så är du med i tävlingen. Jag lottar därefter ut 6 lyckliga vinnare :o). Ni har fram till fredag den 3 juni att vara med i tävlingen.

LYCKA TILL!

1 kommentar:

Magdalena sa...

Jag vill vinna;) Kan behöva en bra deo nu när jag är höggravid & den varma sommaren nalkas=P Kom på nu att jag inte skickat din vinst än..så typiskt mig, den är iallafall packad & klar att läggas på lådan..

Kram