Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 18 maj 2011

Island!

Tjohoooo!!! Nu är hela min Islandsresa betald och klar!!!!
Bara det jobbigaste kvar.......ATT VÄNTA TILL DEN 11 JUNI!!! :o).

Jag har fått en pakningslista från ridanläggningen på Island, så detta måste jag fixa till resan:
* Bra stövlar att rida i, som måste vara bekväma och vattentäta då vi ska rida längst floder.
* En magväska (Finns dom fortfarande?). Där kan jag ha kamera, lite energigodis m.m.
* Tvätta och skrubba mina ridkläder så att inga smittor förs över till Island.
* Hitta bekväma ridunderkläder, kommer att få skavsår som heter duga kan jag lova :o)
* Något myggskydd att kunna ha över hjälmen.
* Växla in fickpengar

ÅÅÅ.......Vad jag längtar!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Ja, det blir ett riktigt äventyr för dej gumman.

Emma sa...

Kuuuul!!