Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 6 maj 2011

Helg!

Då var det helg. Lite konstigt att bara jobba en dag denna vecka :o). Ilona har haft det super bra på förskolan. Pigg och glad. Jag har oftatst lite ångest när jag ska lämna henne på förskolan efter hon har varit sjuk. Så svårt att avgöra om hon är tillräckligt pigg.

Snart kommer Johan hit och då ska Henrik och han åka till Dalarna för att fiska under helgen. Så det blir tjejhelg för mig och Ilona :o). Fast just nu är Ilona sur för hon vill oxå följa med och fiska.....Hmmmm.....

Men vi har lite roliga saker planerade i alla fall. Imorgon är det stallet för mig och då ska Ilona få leka med farfar och Kerstin. Och då ska dom gå på kosläpp i jälla. Sen på eftermiddagen kommer Jessica och Edwin hit och leker med oss :o).

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jasa lillfisen ar en liten fiskare? Det hade man inte kunnat tro. :-) Kolla in mina renoveringsbilder pa FB.

Mormor sa...

Vadå tjejkväll! fiska är ju mycket roligare hahaha.