Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 16 maj 2013

BVC

Idag var det 1-års besök på BVC och vaccination :).
 
Eftersom jag hade tid på morgonen på BVC och jag ska lämna Ilona på förskolan kl.9 så var det lite tajt om tid att hinna till BVC. Så jag bestämde mig för att cykla in till Bälinge :). Alltså premiär för Zion att cykla :). Gick jätte bra och han somnade på cykeln. Kände hjälmen i ryggen hela tiden när han satt och sov, lutandes mot min rygg med huvudet :).
 
Får låna Ilonas gamla cykelhjälm :).
 Det gick bra på BVC. Han väger nu 9485 gram och är 73,5cm lång. Sprutan gick oxå bra. En spruta i varje ben. Han skrek som bara den, men som tur var gick det fort över och vi cyklade glada hem igen :).
 
Blöder mer på ena benet av sprutan.
Vår glada goa kille :).
Nu sover Zion lunch och jag ska slappa lite. Sen i eftermiddag är det föräldrafika och vernissage på Ilonas förskola :).

Inga kommentarer: