Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 17 maj 2013

Zions rum

På eftermiddagen började jag och Ilona fixa i ordning Zions rum :).
 
Flytta in sängen och sortera leksaker.
Så här ser det ut just nu. Lite mera ska fixas. Bl.a väggbilder som jag har beställt från panduro.
Både Ilona och Zion har nu lekt massor med duplolegot och bilmattan som Zion fick i 1 års present :).
Ska bli spännande se hur första natten blir i sitt egna rum.
Han brukar sova hela nätter i sin säng. Men det är väl mest jag som tycker att det blev så tomt i vårt sovrum. Nu kan jag inte ligga och lyssna på hans andetag när han sover. Men jag kan börja läsa igen på kvällarna. Har inte velat gjort det när han sover, för att inte väcka honom :).
 
Återkommer imorgon hur natten var :).

1 kommentar:

Mormor sa...

Spännande att få höra hur natten har varit