Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 17 maj 2013

Fästingsprutan och shopping

Idag var vi in till total hälsan för att få dos 2 av fästingsprutan. Så nu har vi fullt skydd för denna sommar :).
 
Efter sprutan gick jag, Ilona och Zion en sväng på gränby för lite shopping :).
Blev nya fina ballerinaskor till Ilona
 T-shirt till Zion
 Blommor i håret ville Ilona ha
 Strumpbyxor till Ilona
 Solhattar till Ilona och Zion
 Pippi klänning till Ilona
 Fyllde på pärlplattförrådet :). Eller jag lovade att köpa en ny hästpärlplatta. Då Zion hade slängt in den förra hästen i tvättmaskinen och jag hade självklart inte sett det när jag tvättade. Så det var en böjd pärlplatta som kom ut ur maskinen. Från och med nu måste  jag kolla igenom tvättmaskinen innan jag slänger in tvätt. Annars blir det väl massa spännande saker som jag tvättar :).
Nya pyamasar till Zion
Hittade även en klänning till mig grån Gina tricot. Som jag ska ha imorgon på schlagerfesten :).
Nu är det fredagsmys för mig och barnen. Henrik har personalfest, så vi får se när han kommer hem :)
 
Ilona och Zion gottar på sina fredagspåsar och tittar på Barbie :).

1 kommentar:

Mormor sa...

Myspys