Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 30 maj 2013

Lekdag

Idag följde Nelly hem med oss efter förskolan.
Så det har varit lek hela dagen i detta härliga sommarväder :).
Mycket hann vi göra.
 
Picknick
 Lek med prinsessdockorna
 Jag tänkte passa på att sola mig lite. Men så fort man reste sig upp, så var det någon snabbt fram och snodde stolen för mig ;).
 Det gjordes geggamoja
 Och det ritades. Passade på att testa mina Bic kids pennor från buzzador :). Godkända blev dom från Ilona och Nelly, speciellt dom magiska pennorna. Mer bilder om dom kommer sen.
Mot kvällen käkade vi middag ute på altanen och sen tog vi en promenad till lekparken. När vi kom hem så var det baddags för barnen och nu har dom nattats och sussar gott :). Själv ska jag dammsuga upp all sand som är överallt i detta hus just nu. Och sen slänga mig i soffan en stund innan sängen väntar :).

Inga kommentarer: