Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 2 maj 2013

Torsdag eller måndag?

Man blir lite dagvild när det nyss har varit röd dag. Känns som måndag idag....men sen kommer man på att man har helgen framför sig :).

Idag har Ilona fått gå till förskolan. Jag och Zion åkte in till gränby för att handla lite presenter. Många som fyller år nu i maj och juni :). Därefter åkte vi till Barnens hus och köpte studsmatta. Jag fick ta själva studsdelen i min bil och Henrik fick ta skyddsnätet i sin bil. Det var tungt och stora paket. Mitt paket låg genom hela bilen, så jag såg ingenting åt vänster när jag körde. Fick välja mina vägar hem så jag skulle slippa titta åt vänster så mycket som möjligt. Men hem kom vi :).

Nästa vecka ska vi åka till stugan så då ska det monteras studsmatta. Ilona längtar massor :).

Nu ska jag kika klart på Let´s Dance och sen hoppa i säng. Imorgon väntas det 1-års kalas för vår första grabb i grabbarna grusgänget :).

Inga kommentarer: