Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 25 maj 2013

Stallet och sandaler!

På förmiddagen var jag till stallet och red på Wilson.
Vi red uppe på dressyrbanan. Tränade på mycket tempoväxlingar med arbete på volterna och galopparbete. Gick super med duktiga Wilson :).
 
Efter stallet åkte jag och hämtade barnen som var hos farmor. Henrik har åkt till stugan över dagen för att fortsätta ordna med vattnet. Vi ska fixa vatten in till stugan från vår brunn.
 
Jag och barnen åkte i alla fall till skopunkten för att inhandla sandaler.
Ilona fastnade på en gång för dessa Hello Kitty sandaler :).
Sen hittade Ilona dessa sandaltofflor. Och det är ju likadana som Olivia har och då MÅSTE hon oxå ha sådana :). Men när jag kom hem så upptäcker jag att ena sandalen är i storlek 25 och andra i 26. Och Ilona ska ha 26:an. Så typiskt!! Får se om jag hinner åka in i morgon för att byta.
Zion fick även han sandaler :).
Imorgon laddas det upp för tävling :). Ilonas andra ridtävling går av stapeln. Har ordnat filmare, så ni ska få se :). Jag själv ska vara på banan tillsammans med Ilona när hon tar sig runt en bom och styrbana med några hopphinder :).
 
Trevlig lördag!

Inga kommentarer: