Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 27 augusti 2009

14 månader och Me&i!

HIPP HIPP HURRA
för Ilona som blir

14 månader idag!


Idag kom kläderna från Me&i. Så mycket fina kläder. Har tagit några bilder på Ilona när hon provar dom och även kläderna till mig.

Kläder från m
ormor och morfar:
Medaljongklänning och strumpbyxor

Katt-klänning + strumpbyxor

Katt-tröja

Katt-tröja, turkos plyschkjol + strumpbyxor

Snigelbody + plychoverall

Med hjärta på rumpan

Cerise plyschbyxa + indiantröja

Cerise plyschbyxa + snigeltröja
Plyschtunika med pussgroda
3 tröjor till: Turkos med bilar, dinosartröja och Katt-tröja
Mina kläder: Hjärttröja + plyschkjol
Min medaljongklänning. Nu kan jag matcha med Ilona :o)
Ljusblå plyschbyxa

Kuddöverdrag

Strumpor:
Medaljongstrumpor till mig.
Ilona får strumpor med dinosar, päron och katter


Nu ska vi bada lite och sen natta en trött prinsessa

6 kommentarer:

Evelina sa...

Oj oj!!!...dig skulle jag vilja ha som kund =P Att du inte börjar sälja själv!! Var det någon som kontaktade dig, jag bad dem göra det iaf...Har beställt lite fint idag jag också, men jag vill ju ha allt så det blir dyrt dyrt...=)Kram kram

Emma sa...

Jäääklar vad med kläder och snyggt var det också. Synd att jag missade, eller tur kanske.Fint med matchningen, sånt tycker jag om. Kramiz

Mormor sa...

Jösses vad mycke kläder, men fint vart det.

Magdalena sa...

Superfina kläder! Den där medaljongklänningen har Lowa också..men från nån tidigare kollektion..;P Hon har ärvt den..fick den för kanske 2 år sen..men den är lagom först nu. Så passande då den är med i kollektionen igen. Jo..nytt lösen: Trollunge! Kram på dig

Vickan sa...

Åh vad mkt kläder!

Evelina sa...

Hej igen!! Kom ett paket till Ebba idag också, lite smått o gott som farmor hoppat =) Vilkrn storlek löpte du till Ilona?? Nu ska jag fortsätta fredags myset =) Kram kram