Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 12 augusti 2009

Packa!

Idag har jag jobbat eftermiddag, så då fick jag lämna Ilona på förskolan imorse. Idag fick hon äta mellanmål och prova på ihopslagning med andra avdelningen på eftermiddagen. Hade gått så bra. Men hon hade åter igen blivit väckt på vilan av ett annat barn, så hon var kanontrött nu på kvällen igen. Somna gott gjorde hon.

Jag har varit och ridit Sammy. Vi red först ut i skogen, sen red vi på dressyrbanan. Där vi tränade på skänkelvikningar och red på volter. Sammy gick som en dröm. Han gick riktigt fint och avslappnad.

Nu ska jag packa, imorgon åker jag på planeringsdagar till Lejondals slott. Min första natt utan Ilona.....ååååå...... vad jag kommer att sakna henne. Kommer hem på fredag igen och då åker jag raka vägen till stallet. Missar ju en ridning imorgon. Sen måste jag hem och pussa på mina sötnosar :o)

Vill ni kika vart vi ska och hur vi ska bo så är det här:

LEJONDALS SLOTT

Inga kommentarer: