Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 6 augusti 2009

Bad!

Hämtade Ilona kl.13.30 på förskolan, gick hem och slängde i oss mellanmål.
Sen bar det av till Lyssnarängensbadstrand. Var så skönt att svalka sig i värmen, Ilona tyckte det var super skoj att bada med farmor, faster Maria och farbror Johan :o). Det blev vårt första dopp i Sverige för både mig och Ilona.

Dax att gå och bada .


Vi matade änderna. Fast Ilona åt upp brödet istället för att slänga det i vattnet.

Skoj att bada



Ilona med farbror Johan


Jag vill ha fika



Gott med muffins


Sparkar boll

Farmor, faster och farbror har badat


Liten film när Ilona tittar på änderna.


Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag nog lägga mig och läsa min bok Camilla Läckberg - Sjöjungfrun. Så spännande.

1 kommentar:

Evelina sa...

Men så härligt ni ser ut att ha haft idag på stranden...Har haft fullt upp hela dagen idag så vi kom aldrig iväg och bada..har kännt oss lite halv krassliga också, men kanske bli en liten bad tur imorn..Nu håller jag på och ändrar lite design på min blogg...skoj skoj!! Kram kram