Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 1 augusti 2009

Hööks, IKEA, Coop och Bauhaus!

Ja, det är de affärer vi har varit i idag.

Först åkte vi till Hööks, jag köpte en ridtröja som jag kan ha under västen när jag hoppar. Blev oxå ett par ridstrumpor och en väska.

Sen bar det av till IKEA, där vi handlade lite smått och gott till hallen. Vi hade för början tänkt att köpa en byrå att ha i hallen, men den var för stora och då skulle hela hallen försvinna. Så nu har vi målat om vår skänk som vi har haft här till vit. Den är inte så djup. Snart ska Henrik skruva ihop den, och då ska jag dekorera den lite snyggt. Bild kommer sen.

Därefter åkte vi till Coop. Henrik skulle kolla på nå verktyg, jag köpte textilpennor. Kom ju på att jag måste börja märka upp Ilonas kläder inför förskolan. Så det blir mitt jobb ikväll eller imorgon :o).

Därefter blev det Bauhaus, där vi köpte mera vitfärg. Kikade även på målarfärg till Ilonas rum. Vi har lite idéer, men det får ni se senare.

Nu ligger prinsessan och sover, hon har hållt sig vaken hela shoppingturen.

Nä, nu vill jag inreda hallen.

Inga kommentarer: