Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 augusti 2009

Jobba!

Imorgon är det dax, tillbaka till verkligheten.
Jag ska börja jobba!!
Känns som det var igår jag fick gå hem med stor mage på mammaledighet :o).
Samtidigt ska det bli skoj att träffa kollegorna och barnen igen.

Det händer mycket denna vecka.

* Imorgon måndag börjar som sagt att jobba :o).
Sen släpps den nya me&i kollektionen. *Spännande*
Dessutom ska jag gå ridkurs hela veckan mån-fre. Ska bli super skoj.
Henrik är pappaledig och ska skola in Ilonas andra vecka.

* På Torsdag ska jag åka på planeringsdagar till Lejondalsslott. Ska sova kvar till fredag. Kom på att detta kommer att bli min första natt utan Ilona. *Saknar*.
Ilona ska även till BVC på 1-års kontroll och få spruta. Vart lite sen kontroll då det har vart sommar.

* På fredag fyller faster Hanna år.
Jag kommer hem från planeringsdagarna.
Ilonas förskola är stängd då dom ska ha planeringsdag, så Henrik och Ilona får vara hemma och mysa hela dagen.

* På lördag kommer Ilonas mormor och morfar hit.

* På söndag ska jag ha Me&i träff här hemma.

Ja, så ser veckan ut.
Nu ska jag glo lite på TV, innan sängen väntar.
Måste komma ihåg att ställa väckarklockan. Usch....den har jag inte använt på länge. Undra om den fungerar??

Lägger in en liten bild på Ilona när hon nyss har ätit lunch.
BUSTROLL!



Inga kommentarer: