Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 5 augusti 2009

Bus och lek!

Det gick bra för Ilona på vilan idag. Hon sov länge och när jag kom för att hämta henne så satt hon och lekte. När hon fick syn på mig fick jag både en kram och en stor blöt puss :o).

Sen gick vi hem och åt mellanmål. Därefter åkte vi in till stan för att leka med Anna och Felizia. Det vart god fika och massa lek i lekparken.

Ute på cykeltur


Lek i sandlådan


Gungeligung


Felizia hade mycket roliga leksaker på sitt rum



Även fin musik spelades
Tjejerna dansar lite



Nu ligger prinsessan och sover, somnade så fort hon la sig på kudden.

Imorgon blir det att hämta Ilona efter vilan igen, därefter ska vi åka och bada med faster Maria och farbror Johan. Ska bli härligt och skönt nu när äntligen värmen har kommit.

1 kommentar:

Evelina sa...

Tjing!! Vilken härlig dag ni har haft....Inskolningen funkar bra va??? Är ´snart dags för oss också...
Jag ska på kick off i Ljusdal, nära och lämpligt för mig att åka..Blev flyttat dit ifrån Stockholm och ingen blev gladare än jag. Man kan köpa kollektionen på lite olika sätt beror på om du börjar som säljare eller junior säljare....Om du skulle vilja få lite info så kan jag be min coach höra av soig till dig..kanske kan ge henne din mail adress eller så??? Kram kram