Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 10 augusti 2009

Ridit och går!

Nu är jag hemma från stallet. Jag red Poppe. Vi arbetade på volterna. Med mycket galopp och skritt. Super roligt och Poppe var så duktig som vanligt.

Lägger ut en film när Ilona går. Hon har mitt dressyrspö i handen som hon älskar att leka med. Det är så långt så det blir lite svårt att gå :o).





Nu är jag super trött, ska nog gå och lägga mig och läsa. Imorgon ska Ilona börja kl.8 på förskolan. Jag själv jobbar mellan kl.9-14. Helt perfekt :o)

Natti natti!

3 kommentarer:

Eve3lina sa...

Kan göra dig lite glad och meddela att det är nytt hos Meandi nu så man kommer kunna delbetala det man handlar =) Bra va??? Kram

Mormor sa...

hahaha gullunge

Emma sa...

Vad duktig hon är, blir nog en hästtjej. Agnes går och springer som en galning nu.