Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 30 augusti 2009

Fullt upp!

Det har varit fullt upp hela dagen.
På förmiddagen var jag och Ilona i lekparken och lekte. Sen har vi donat och haft oss i trädgården. Henrik har klippt häcken och jag har tagit reda på våra vinddruvor, städat och tvättat. Sen på eftermiddagen åkte jag och Ilona in till stallet för att titta på hoppning.
Nu ligger hon och sussar gott i sängen. Trött efter dagens äventyr.

Imorgon är det en ny vecka.

* På tisdag är det stallet, då ska jag hoppa.
* På fredag är jag ledig. HÄRLIGT! Då ska jag och Ilona åka till Nickis och leka med Emma och Agnes. Var länge sedan vi träffades nu när man har börjat att jobba.
* På lördag är det stallet igen och hoppning.
* Sen är det Ulvamarknaden i helgen, så det blir nog ett besök dit på söndagen.

Nu ska jag sussa kudde.

GOD NATT!

Inga kommentarer: