Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 11 augusti 2009

Trött!

Är så trött i kroppen. Har nyss kommit hem från stallet. Red på Bard idag. Han har jag inte ridit på evigheter. Det är en gammal och stel liten gubbe :o). Sista kvarten började han äntligen att lossna lite och söka sig neråt. Men jag fick kämpa en hel del kan jag lova. Men duktigt var han :o).

För Ilona hade det gått bra idag på förskolan. Hon fick börja kl.8 i morse. Men på vilan hade hon tydligen blivit väckt av ett annat barn. Så hon fick inte sova så länge. Henrik fick kämpa för att hålla henne vaken till kl.19.30. Hon hade tydligen gått och lagts sig på golvet framför TV för att sova. Lilla snuttan.....jobbigt att vara super trött. Hoppas att hon får sova ut imorgon på förskolan. Då ska hon få äta mellanmål där. Sen har hon gjort allt som hon ska vara med om, när hon börjar på sitt schema.

Nu ska jag nog hoppa i säng och läsa min braiga bok.

Natti natti!

Inga kommentarer: