Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 17 juli 2011

Hallon!

Jag och Ilona har varit ute och plockat hallon. Det har ju kommit massor under tiden som vi har varit borta. Undra vad vi ska hitta på för gott med dessa hallon? Ilona vill göra hallonglass.....Vi får se vad som hittas på.....
Vill åka ut till Ulva och plocka jordgubbar snart. Någon som vill hänga med mig? Vill bara bli av med gipset först. (Som förhoppningsvis blir imorgon). Annars kommer jag väl bli helt röd om gipset :o).

2 kommentarer:

Emma sa...

Åhhh det är så gott med hallon. Dom hade sista självplocket denna helg, eventuellt så skulle det vara några dagar nästa vecka.

Jennie sa...

Hej! Jag skulle gärna följa med till Ulva och plocka gubbar. Kanske senare i veckan? Måndag ska jag packa det sista och tisdag får jag hjälp med de största sakerna. Onsdag eller torsdag?

Hoppas du har läkt fint =) Kram