Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 10 juli 2011

Ullared dag 1 och 2!

Bjuder på några bilder från igår och idag. Har avklarat dag 1 på shopping inne i Gekås. Blev mycket fint och ett antal kassar :o). Vad vi har köpt får ni se sen när vi kommer hem. Men jag har en hel del kvar att titta på. Idag har jag bara gått igenom barnavdelningen, leksaksavdelningen och hästavdelningen. Jag har kvar dam-, väsk-, heminredning-, kosmetikaavdelningen. Även skobutikerna utanför. Så vi fortsätter shoppingen under veckan :o).

Kolla in vilka stora spindlar vi har vid huset....BLÄÄÄ!!

Micke och Ilona busar
Ilona spelar krocket
Igår kväll var vi ute på promenad. Det började spöregna och åska.
Så vi hittade en liten groda
Första shoppingdagen på Gekås

Gick ut för lunch och glasspaus Min fina shoppingvagn


Ilona och Micke leker med "jordgubbs-Lisa dockhus" som Ilona köpte på Gekås.

Nu har Henrik, pappa och Micke gått ner till sjön för att fiska.

Jag, mamma och Ilona är kvar i huset och latar oss. Ilona sitter och tittar på Hello Kitty film.

Inga kommentarer: