Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 1 juli 2011

Island del 6!

Dax för mer bilder och filmer från Island :o)

Den här dagen red vi 4 mil. Det kändes i kroppen vill jag lova.....Men det var den bästa riddagen tyckte jag.
Här är det paus och byte av hästar. Dom som vi red hit ska få vila och springe brevid oss när vi töltar.
Fredrika med hästen Bleka.Det här var nog det häftigaste jag har varit med om. Vi korsade älven och det var djup (vart dyngsur om fötter och ben). Strömmen var stark oxå så man kände hur hästarna följde med strömmen samtidigt som dom kämpade sig framåt. Det var bara sitta med och låta hästarna sköta jobbet. SÅ COOLT!!Handhästarna som var med fick gå först, sen red vi över.
Jag och Fredrika har rökpause. Det behövdes mellan ridturerna vill jag lov ;o).
Jag och Fredrika :o)

Min häst Skuggi. Jag har precis sadlat av han för han ska vila, och jag byta häst. Han var super svettig så han bara slängde sig på marken för att rulla av sig :o).
Jag och Skuggi

Lite filmer:


Omgivningen


Skuggi rullar sig :o).


Handhästarna flockas in


Hanna filmade en liten stund innan vi korsade älven


Inga kommentarer: