Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 2 juli 2011

Smakat "Bag of taste" Barbecue!

Idag har jag testat att göra Knorr´s Bag of taste med Barbecuesmak från BUZZADOR.

Vart riktigt gott. Smakar lite som grillad kyckling. Dessutom var det lätt att tillaga detta med kyckling.
Jag skar kycklingen i bitar som jag la i stekpåsen som följer med i förpackningen.

Häll på kryddblandningen och skaka om. Därefter in i ugnen.
Så här blev det. Kycklingen fick tummen upp från både Henrik och Ilona :o).

Till kycklingen serverade jag färsk potatis, grönsallad med fetaost och soltorkadetomater och en gräddfilsås.


Jag har nu 3 påsar kvar från knorr. Skicka ett mail om ni är sugna på att prova. birkelund.linda@gmail.com De 3 första mailen vinner en påse :o).

1 kommentar:

Magdalena sa...

Hört många som sagt att de där påsarna är toppen & att kycklingen blir kanongod=)
Vi tar gärna emot en påse;)