Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 27 juli 2011

Stadsparken!

Vilken härlig dag det har varit. Vi har haft fullt upp hela dagen, så jag har inte suttit framför datorn förens nu.

Idag åkte jag och Ilona ner till stadsparken tillsammans med Anna, Felizia och Jazmine. Till Ilonas glädje åkte vi dessutom buss. Ilona har tjatat på oss i evigheter att hon vill åka buss. Eftersom vi bor på landet och vi har två bilar, så åker vi mycket sällan buss. Men idag planerade vi in att ställa bilen på gränby och sen ta bussen ner på stan.
Oj...vad lycklig Ilona var att få åka buss, detta är första gången som Ilona är medveten om att vi åker buss. Jag har åkt förut, men då var hon bebis och kommer inte ihåg.
Felizia åker buss :o) Ilona och Felizia går på stan.
StadsparkenHär ska dom åka till Finland och IKEA :o)Gott med fika


Ilona måste gosa med Jazmine
Innan det var dags att gå till bussen för att åka hem. Stannade vi vid svandammen för att mata ankorna med bulle :o).I väntan på bussen Lika roligt att åka bussen hem oxå


När vi kom tillbaka till gränby så hämtade vi bilen för att åka hem. Jag tror vi knappt lämnade gränby innan Ilona sov :o).

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska det bli en ny härlig dag. Blir en båttur till skokloster för att bada :o).

1 kommentar:

Mormor sa...

Spännande att åka buss. Gulligt tjejerna håller handen på stan.