Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 18 juli 2011

Shopping på Gekås!

Nu kommer det massa bilder på det som vi shoppade i Ullared :o)

Snygga tröjor till mig och Ilona :o)
Vi hittade lite fina saker till vår inglasade altan att dekorera med. Snygg trälåda som jag ska fylla vita pelargoner med :o)
Tyngder till bordsduk
Ridvantar
Ridväst
LakanBärplockareHörlurare
Trälådor att ha blommor iTrähink till inglasade altanen Korg Blomkruka
Tröja till mig
Top till mig
Tröja till mig
Strumpor till Ilona

En till hink
Bamse kortlek
Massa tandkräm, tandborstar och tandborstfodral till Ilona.
En mobilväska. Bra att ha när man inte har nå fickor och man bara vill ha med sig mobilen ut.
Armband till mig
Snygga träskyltar
Badhandduk till Ilona med Pettson och Findus
Termobyxor till Ilona.Väska till migLinne till migMjukisbyxor till Ilona
Simpuffar till Ilona
Skip-bo kortlek Strumpor till mig Skor till mig
Harembyxor till migHarembyxor till IlonaPolokrage till Ilona Strumpor och strumpbyxor till Ilona
Strumpor till Henrik
Jeansleggings till IlonaRidtröja till migIlona ville köpa tatueringar :o)Pyamas till IlonaVinterjacka till migVantar till IlonaHårsnoddar och spännen till IlonaNattlinne till IlonaTröja till IlonaTop till IlonaSängkläder till IlonaGalonset till Ilona som är fodrade Toasits
Trassel tröja


Målarbok + pennor
Solhatt + keps till Ilona
Lite barnfilmerHello Kitty underkläderRåttfällan spel
Mer underkläder
Lilla My väska till Ilona

Jordgubbslisa
RittavlaSen var det massa andra småsaker. Henrik köpte lite kläder, fiskesaker, verktyg, underkläder m.m.

4 kommentarer:

Anna Wahlström sa...

En massa fina saker. Fick allt verkligen plats i er bil? ;-)

Emma sa...

Jag undrar också om allt fick plats, det var en del av det som jag också köpte.

Mormor sa...

Ja, det var ju kanska fullt oxå i eran bil hehe

emma sa...

SV; tack så jättemycket för all information, nu kan jag åka dit och shoppa som en galning, haha :D De var verkligen jättesnällt att du tog dig tid att svara, blev superglad :) nu vet jag ju på ett ungefär :)
Tack!
Emma