Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Sista dagen på 2011.
Vi ska fira ett lugnt och skönt nyår. Det blir bara vi :o). Kvällens meny är vitlöksfylld fläskfile, potatisgratäng och sparris. Till efterrätt blir det cremé brulée med jordgubbar :o). Blir hungrig redan nu, när jag tänker på det.

Nu vill jag bara att det ska bli år 2012. Då är vi på rätt sida om året då vår bebis kommer. Längtar så man spricker :o).
Mina nyårslöften blir nog som vanligt. Dom är mycket enkla och jag kan absolut leva upp till mina löften.

* Äta precis vad jag vill.
* Shoppa mera.

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA FINA!
Hoppas att ni får ett härligt nyår och ett underbart år 2012

3 kommentarer:

Maria sa...

Vilka bra nyarsloften!!! jag instammer helt ;-D Kram!!

Frida sa...

Haha, härliga nyårslöften! Helt rätt. :) Gott nytt år! Ses på bloggen nästa år. :)

Maggan sa...

Gott Nytt År
världens bästa kollega <3