Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 10 december 2011

Lördag!

Tack för alla fina ord om vår lilla kille i magen :o). Det värmer massor <3.
Jag glömde ju säga att jag blev flyttad två dagar framåt. Så jag är beräknad den 10 maj nu :o). Idag är jag i vecka 19 (18+2).
Idag har vi varit in en sväng till gränby. Henrik ville titta på nya träningskläder. Och det blev några till julklappsinköp. Fast jag känner mig klar med alla julklappar nu, så hittar jag lite småsaker :o).
När vi kom hem, var jag och Ilona så trötta så vi gick och la oss för en lite tupplur. Vaknade nyss. Skönt att få vara pigg på kvällen. Senare ska vi beställa kebab.....Mums!
Har några bilder från igår och visa när Anna och Felizia var här för fika och lek :o). Mycket trevligt. Ilona låg och sov när dom kom, så hon var lite segstartad i början, men sen så vart det full rulle och massa spring i huset :o).

1 kommentar:

Emma Gustafsson sa...

Vad roligt med en pojke! Hoppas allt ser bra ut på onsdag!!!