Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 30 december 2011

Juni & juli 2011

 Nu som kommer det fortsättningen på år 2011.

JUNI:
Det hände mycket roligheter i somras :o). Men det jobbigaste var nog när jag bröt handleden på Island.

Bruten handled + spricka i båtbenet
Fast jag gjorde den häftigaste resan som jag någonsin har gjort. Rida på Island. Längtar tillbaka dit MASSOR!

 Vi var i Orsa
Sen fyllde Ilona 3 år. Vår stora fina tjej :o).

Vi var ute med båten :o).
Sen var vi även till Dalarna med familjen Magnusson :o).
Vi hade även kusinträff och träffade mina underbara kusiner och Ilonas sysslingar :o)
JULI:
Hyrde hus i Varberg och shoppade på underbara Ullared :o).
 Vi var även på kolmården
 Och bodde på kolmårdens camping
 Jag fick byta gips, då handleden inte hade läkt så bra.
 Ilona gick på sitt första tandläkarbesök
 Vi renoverade klart vår inglasade altan. Vart så fint. Nu längtar jag till våren då vi kan vara där igen :o).

Inga kommentarer: