Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 28 december 2011

Jan - maj 2011!

Snart är år 2011 slut och vi går in i ett nytt spännande år. Vi ser framemot 2012 väldigt mycket, speciellt då vi blir 4 :o).

Men jag ska göra som de flesta bloggar gör. Lägga in lite bilder på några händelser under 2011.
 Januari - Så pluggade jag klart min kurs som jag gick under höstterminen 2010. Jag hade mycket redovisningar under januari.
Februari - Henrik och jag firade 10 år tillsammans.
Mars - Snön började äntligen att smälta bort efter månader med MASSA snö. Och jag körde väl fast c:a 10 gånger denna vinter :o).
April - Ni som läste min blogg kanske kommer ihåg musen som kröp i min säng? :o). Henrik vände upp och ner på vårt sovrum mitt i natten. Fy bubblan vad rädd jag var :o).
 Maj - Henrik och jag firar 1-års bröllopsdag <3
 Ja, det var de första månaderna. Visst händer det mycket mera, som utflykter till fjällnora, ett antal magsjukor som Ilona åkte på, massa shopping m.m. :o).

Ni får några till månader imorgon :o).

Inga kommentarer: