Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 26 december 2011

Storm!

Vilken storm i natt. Vi har varit strömlösa hela natten och snacka om att det var kolsvart ute och inne. Vi såg ingenting, och då menar jag absolut INGENTING!! Men som tur var kom strömmen nyss tillbaka. Jag trodde vi skulle vara strömlösa hela dagen så vi var tvungna att leva på fil och mackor hela dagen :o).
Vår kamin skakade så vi trodde skorstenen skulle gå sönder och taket på inglasade altanen knakade så vi trodde att snart flyger det iväg :o).

Men nu ska jag och Ilona göra oss iordning och åka in till gränby för att kolla in mellandagsrean. Är sååå shoppingsugen. Hoppas jag hittar några fynd, fast känner jag mig själv rätt brukar jag bara hitta nya produkter till full pris som jag vill köpa :o).

Visar senare om det blir nå inköp :o).

Inga kommentarer: