Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 25 december 2011

Vår julafton!

Nu har jag laddat upp massa bilder från vår julafton :o).

Ilonas julklänning :o). 

 Ilona väntar på att släkten ska komma.

 Gott med julmat
 Min morfar, min pappa och Henrik
 Ilonas farfar och Kerstin
 Ilona ville byta om till tomtekläder när vi skulle öppna julklappar
 Nu kommer tomten
Ilona blev lite rädd när tomten kom, så hon sprang till olderfar och oldermor :o).

Men hon vågade sig fram för att hämta julklapparna
Ilona lämnade även sina nappar till tomten. Så i natt var det hennes första natt utan napp och det gick kanonbra :o).

 Ilonas julklappshög bara växer
 Äntligen fick hon öppna alla klappar

 Ilonas julklappar:
Ilona fick en mikrofon, som hon uppträder i :o).
 Memoryspel
 Strumpbyxor
 Sängkläder
 Pyamas
 Tunika
 Nattlinne
 Mikrofon + att den spelar bakgrundsmusik
 Bamsespel
 Hello Kitty micro + lekmat
 Julkula
 Hello Kittyglas
 Kaffeservis
 Lego
 Filmer
 Mer lego
 Dockvagn
 Hello Kitty gosedjur
Kjol
Reflexväst
 Henrik hade köpt ett jätte fint halsband till Ilona
 Lekörhängen, ring + armband
 Snowracer. Det vart två styckna, men denna behåller vi :o).
 En till kaffeservis
 Pussel
Gosedjur
Bebisen i magen fick oxå julklappar :o). Ett babygym med figurerna från pingu
Strumpor
 Sparbössa: Vi har öppnat ett sparkonto till vår bebis :o).
 Till mig och Henrik: Ljusstake
 Skålar + brännare.
 Godis
 Henrik hade köpt ett släktråd till oss. Vi ska sätta in kort på oss och våra barn. Sen bygger vi på när vi får barnbarn :o).
 Jag fick ett gravidhalsband. Bolakula som ska hänga vid magen och ge ett rogivande ljud för bebisen.
 Jag fick mjukisbrallor och linne
 Böcker
 Av Henrik fick jag ett halsband med åtta diamanter. En nyckel till hans hjärta :o).
 Sängkläder
 Till Ilona: Badanka
 Till mig och Henrik. Vit brandsläckare
 Till Ilona: Böcker


 Lek med dockvagnen nu på morgonen.


Sen fick jag och Henrik presentkort från Bauhaus. Blir perfekt nu när vi ska renovera vårt sovrum :o). Det blir nog att köpa golv :o).

Stort TACK för alla fina julklappar till Ilona, bebis och till oss. Även ett STOR TACK till Leif som kom och firade jul hos oss :o).

Inga kommentarer: