Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 25 oktober 2010

3 år sedan!

Nu ska jag vara lite nostalgisk. Idag är det exakt 3 år sedan som vi fick veta att Ilona låg i magen. Minns det som igår när jag plussade :o). Tänk att det låg ett litet bustroll i min mage :o).

Har varit i skolan idag. Roligt som vanligt och vi fick vår läxor för november........ojoj...vad mycket det är. Just nu börjar jag bli lite svettig på hur jag ska hinna. Måste börja planera nu mina uppgifter.

När jag kom hem från skolan så hade bilderna från Ilonas förskola kommit. Men jag kommer att skicka tillbaka de enskilda korten för att ta bort snorkråkan under näsan. Förstår inte varför dom inte såg det, den syndes ju jätte tydligt på det stora korten. Men jag har pratat med fotografen så dom skulle fixa det, känner mig som en petig mamma nu :o). *Hihi*
Men så här såg Ilona ut på gruppbilden :o). En förvånad liten tös, men så söööt!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och gissa vad jag ska dricka???.......GLÖGG!!! :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, hon liknar ju mig nar jag var 2-3 ar!!! Sa kul :-D Kram, Maria